в

ШҚО-да жыл басынан бері тұтынушылардан 239 шағым түскен

People in a shopping cart. Marketing, consumerism. Human trafficking. Products and marketing strategies. Buyer preferences. Customers

Шығыс Қазақстан облысында тұтынушылардың көбіне қай қызмет салаларына жиі шағымданатыны белгілі болды.

ШҚО Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мәліметіне сүйенсек, өткен жылы тұрғындар тарапынан барлығы 920 арыз-шағым түскен. Ал осы жылдың басынан бері шағым саны 239-ды құрады.

— Тұрғындар тарапынан ең көп шағым бөлшек сауда саласына қатысты түсті – 389. Электрондық коммерция саласында 231, тұрмыстық қызмет көрсету саласында 180 шағым тіркелді. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, қоғамдық тамақтандыру, білім беру, медициналық және байланыс қызметтеріне қатысты да жазбаша шағымдар жасалды, — дейді департамент басшысы Асхат Сағидолдин.

Осы арыз-шағымдардың қорытындысы бойынша 197 әкімшілік іс қозғалды. Ескертулер жасалып, айыппұлдар салынып, кінәлілер тәртіптік жауапкершілікке тартылды.

Восточный Казахстан вошел в список областей, где чаще всего нарушаются права предпринимателей

В Усть-Каменогорске 30 апреля пройдет региональный агрофорум